jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Aaagiiiiiii

Publicerad 2014-02-20 14:38:24 i Äntligen mamma

Aaagiii och pruttande med munnen och blåsa bubblor med saliven är det stora ämnet här hemma sen snart en vecka tillbaka.
Det "körs bil" dygnet runt och kläder, dregglisar och haklappar åker i tvättkorgen på löpand band.
Inte mycket som är torrt här hemma när man har upptäckt sin saliv!
Men vad gör det när det bara är ett steg fram åt rätt riktning =) 

Livet leker på här hemma och jag njuter var minut jag har med min älskade lilla myra.
Tänkt att det redan gått 3 mån sen hon föddes!
Det är sjukt vad tiden gått fort. 3 mån!
Det innebär att det är 3 mån närmare tills att jag ska ut på marknaden igen och lämna ifrån mig lillmyran.
Hemsk känsla. Verkligen hemsk!
 
 
Stora tjejen!! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela