jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Typiskt

Publicerad 2014-02-13 11:11:06 i Allmänt

Det har snöat! IGEN!
Och vad som är så typiskt med detta är följande:
Jag tappade min vante igår när jag var ute och gick långrunda med slammet, i mörker.
Idag skulle jag gå rundan i dagsljus och förhoppningsvis hitta min vante. Så har det snöat.
 
Jag älskar snö, det gör jag, men nu vill jag faktiskt ha vår och hoppades även på vår med tanke på hur fint väder vi haft från och till i ett par dagar. Jag har ju tom sett snödroppar!
 
Jag tränar på för fullt var dag sen i måndags när startskottet gick.
Och jag vet att man inte ska eller kan kolla resultat på bara fyra dagar, men jag har faktiskt tappat i både midjan och över röven redan. Me like! När det gått 10 dagar kör jag första pit stop och ska klottra ner både vikt och cm som försvunnit. Som jag hoppas har försvunnit! Träningsvärk har jag var dag, det kan jag lova.
 
Myran ligger här sidan om mig och skrattar för sig själv. Vet inte riktigt vem eller vad hon skrattar åt eller vem hon pratar med, hon kanske har sin egna lilla Molgan? Kanske det är Brasse som är här på besök? Hon får gärna vara öppen, det är något jag aldrig kommer stoppa.
 
I ett par dagar har hon varit lite småkinkig. Tyckt att hon varit lite febrig men tempen har inte visat ngt.
Det är kraftigt ökad produktion av saliv och massa gnag på händerna. Jag misstänker att det kliar i tänderna.
 
Hon har börjat greppa väldigt mycket i saker och en sak har jag upptäckt. Hon gillar att kolla på OS precis som sin mamma och pappa =) <3 Vem vet, det kanske är en sporttjej vi har liggandes här i soffan?
 

Pappas lilla hjälpreda på kontoret <3
 
 
Mysa med mamma på kvällen är gott <3
 
 
Mätt och belåten liten hjälte <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela