jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vintern kom och tydligen gick...

Publicerad 2014-02-01 14:55:43 i Allmänt

Ja det verkar som att vintern 2013/2014 är över.
Massor av snö som kommit idagarna och nu smälter den bort.
Och jag som tycker det är så vackert med snö :(

Igår så var det så tätt så tätt mellan flingorna och för EN gångs skull så var det vindstilla =)
Så jag tog slammet och begav mig ut. Ah.. Underbart!
Hunden älskar snö han med och om han är jobbig att gå med annars så är det 3 gånger värre när det är snö eller snöar. Vi mötte upp det vackra sällskapet som alltid kommer fram till oss när vi är ute och går. De gillar slammet och slammet gillar dem =) 

 
 
 
Dagarna med myran flyter på som vanligt.
Tiden den springer iväg och det är läskigt hur fort det går.
Hennes vakenperioder blir längre om dagarna och hon är med så mycket mer nu.
Hon älskar att skartta åt pappas ljud och grimaser och kiknar emellanåt av skratt. Det ser och låter så underbart härligt. Åh ens hjärta det bankar dubbelt så fort av kärlek med henne i närheten.
Kan fortfarande inte förstå att jag har fått en sådan underbar dotter och det bästa är att hon faktiskt är min. Jag har inte henne till låns  ;)
 
 
 Ett härligt skrattanfall som jag dagligen möts med. Och de söta söta små smilegroparna =)
Det bästa med just bebisar är att deras leenden är alltid "äkta". Man ser alltid glädjen i deras ögon och jag vet att hon skrattar eller ler för att hon verkligen menar det, inte bara för att glädja oss. Underbaring!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela