jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

2 mån.... 2 MÅN!!!!

Publicerad 2014-01-18 20:36:46 i Allmänt

VART försvann dessa 2 månader som vi har haft myran i vår familj?
Var?
Och den som stal tiden, vänligen lämna tillbaka den!

Jag kan inte fatta att 2 månader redan har gått. Det är sjukt att tiden gått så fort som den samtidigt gått i lagom takt. Men fakta kvarstår. 2 mån har redan försvunnit av min lediga mammatid. Och lilla myran har blivit äldre.
Det är skrämmande hur fort tiden går och garanaterat hur fort tiden kommer att gå!
 
Vintern är även den kvar och jag bara lääääängtar tills det slutar blåsa så jag kan gå ut på en låååång runda med voff och NJUTA av all snö!  För det har ju hunnit komma en hel del! Och det blåser så man verkligen inte vill sätta näsan utanför dörren.
 
Min kompis är förhoppningsvis på g till förlossningen idag och jag hoppas att på en liten bebis här i krokarna imorgon eller på måndag. Är så uppspelt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen ;)
S, jag håller tummar och tår för dig!
 
Ett par andra vänner till oss ska ju med ha barn enligt nyheter vi fått reda på av dem.
Vad som verkligen får mig att fundera ett par gånger extra är...... hur kan man inte veta när man är planerad att bli förälder? Det är väl sådant man inte förtränger utan har koll på? Synnerhet när man HAR varit hos en BM och fått ett ca datum av dem?!?
Börjar undra om det är sant eller om det är lögn precis som delar av deras förhållande.
Fattar inte varför man ska ljuga. Vem glädjer de genom en massa lögner? Ljuger de för sig själva med?
 
Nåja, jag ska njuta av denna vinterkväll nu och krypa upp i soffan med underbara myran och kolla in lite tv är det tänkt. Ta hand om er alla där ute och ta det lugnt i trafiken! Har sett mååånga bilar idag som suttit nere i dikena!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela