jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Det blev en tös!

Publicerad 2014-01-21 20:24:37 i Allmänt

Ja nu har S äntligen blivit mamma hon med! =)
Eftersom både E och jag fick vars en tös så hade vi nästan räknat med att S skulle få en påg. Det talade ju för det.
Men nej, det blev en tös =)
Så nu är det en trio töser som bor i närheten av varandra med ett en åldersskillnad på 3 mån från den äldsta till den yngsta <3
 
Jag längtar tills man får komma och hälsa på och få se underverket i verkliga livet.
Bebisar <3
 
Idag har min underbara O fixat min mobiltelefon.
Det skulle bara kosta mig 2500 kr att få den lagad. Och det gick ju inte att laga den utan de var tvugna att byta kretskort i min mobil. Konstigt nog så lyckades O att lödda den UTAN att behöva byta kretskort i min telefon.
Det som tog längst tid var typ att skruva av och tillbaka alla skruvar. Sjukt....
 
Men nu har jag äntligen min moil tillbaka och jag är inte längre halv.
Det jag saknat mest med den är just kameran. Nu ska myran få bli fotograferad igen så de står härliga till.
Wohohooo!!!
Så då ska jag ägna mig åt att lägga in alla telefonnummer igen. Jippie, eller nått... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela