jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Första gången

Publicerad 2014-01-11 11:39:26 i Allmänt

I natt var det dags....
Lilla snäckan har sovit i sin säng i sitt rum för första gången i sitt liv.
Och Jaaaaaa!!!!
Det kändes skitjobbigt när jag gick och lade mig, att inte ha henne sidan om mig bredvid sängen.
Men jag somnade, tack och lov var jag utmattad så det gick fort.
 
Hur reagerade lilla myran då?
Ja som hon gjort hela veckan.
Somnat mellan 22,30 - 23,30 och vaknade idag kl 08,20 med ett jääääääätteleende när hon såg mig komma.
<3
 
Igår var det dags för BVC och jag fick verkligen en chock!
Min älskade lilla myra börjar bli en stor kicka!
På 2 v har hon gått upp 520 gram och växt 3 cm!
Så lilla donnan väger nu 4700 g och är 57 lång.
Snart flyttar hon hemmifrån ;)
 
Det är uppenbart ingte fel på mjölken, eller att jag har brist på den ;)
 
Över till ngt helt annat. LOPPIS!
Är det någon som möjligtvis vet om det finns något loppis här i nordvästra Skåne som man kan deltaga i?
Det finns en drös med prylar som jag inte vill slänga, men tyvärr inte kan behålla pga platsbrist (förvarinsgbrist snarare men strunt samma), även en del kläder som jag vet inte kommer komma på min kropp igen, eller som jag inte kommer använda (nyskick på väldigt många). Kan jag sälja och få en liten slant för dessa saker ist för att slänga så vore det kanonas! =)
Så ALLA tips tages tacksamt emot!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela