jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Loppi blogbag

Publicerad 2014-01-24 11:11:18 i Allmänt

 
I december fick jag hämta ut ett paket, det var ett paket från #loppiblogbag och vilket paket det var då!
Det var ett gravid & baby paket med lite smått och gott för oss som kommer få användning av dessa saker.
 
Som ni ser på bilden så innehöll paketet en hel del bra saker:

* Philips Avent antikoliknappflaska - jag använder den var dag och jag älskar den!
* Philips Avent grow up cup - som ni förstår s¨är den ännu inte provad då myran bara är 2 mån och denna är från ca 1 år...
* Natusan first touch lotion - har ännu inte behövt använda detta men ska börja med att använda den nu när vi ska gå på babysim om en månad.
* Natusan first touch bath - än är även den oanvänd då jag ska ta slut på oljan först =)
* Natusan first touch baby oil - används flitigt i badet. När myran var som torrast (eller bytte skin kanske jag ska säga) i början så tyckte jag verkligen att den var toppen. Fast än hon inte är en torris nu så använder jag deni badet i alla fall. Vad många inte vet så torkar vatten ut, och bebisar är ju extra känsliga.
* Natusan first touck zinksalva - är ännu även den oanvänd då vi inte har behövt smörja in någon röd rumpa. Hoppas vi slipper behöva göra det med. Men det är ju alltid bra att ha hemma =) 
* Folksams barnkit mininförbandslåda - är även den ej ännu använd, och det är väl tur det. Dock ska jag packa ner den i skötväskan och ha den där. Känns som ett bra ställe så man alltid är klädd vid behov. Denna lilla låda innehåller plåster (vattenavvisande, skavsår, brännsår), brännskadegel, torkare och solskyddskräm.
 
Ett mycket trevligt paket var det att få och jag hoppas jag får ta del av fler sådana paket igen =) 
Tack #Loppi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela