jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Och så kom vintern...

Publicerad 2014-01-17 15:51:00 i Allmänt

Jag trodde att vintern skulle komma i januari med tanke på hur milt december varit.
Att jag skulle få rätt däremot, det var ju en ren vinst.
Woohooo, kanske borde söka jobb på SMHI?
 
Nu sitter jag här och vill knappt sätta ut näsan utanför dörren för att rasta hunden.
Det blåser kallt och vägen är helt isig. Så som han drar så har han varit på väg att dra omkull mig ett par gånger.
Det finns liksom inget fäste i marken för mina stackars hala skor.
Och mina härliga vinterkängor kan jag inte ta på mig pga skav på benet (orsakat AV mina vinterkängor!).
What a mess!

Jag älskar verkligen snö, allt som har med snö att göra!
Det jag ogillar ÄR att det blåser!
Det får gärna vara - 20, bara det är vindstilla.
 
O däremot, ja, han är missnöjd. Vinterhatare som han är.
Undrar vad myran kommer tycka om vinter och snö?
Redan nu ligger O i underläge då både jag och Sam älskar snö.
 
Nästa år blir det pulkaåkning med myran <3
Längtar!
 
Ikväll blir det goa hemmagjorda räkmackor och ett gott glas vitt vin.
Ibland får man unna sig och idag är det ju freeedag =)
(Semla till efterrätt blir det med faktiskt!)

Och sen ska det bli spännande att se hur helgen kommer att bli.
Kommer S att bli mamma denna helg eller ska vi behöva vänta ännu längre till att få veta vad som ligger där och ruvar? Spännande är det och snacka om nyfikna vi alla är =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela