jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

En dag i köket....

Publicerad 2014-06-11 00:18:25 i Allmänt

Svettigt värre idag, vilket resulterade att vi hellre stannade inne.
Ja även hunden....
 
Så jag passade på att fixa lite kok till lillfisen.
En fiskgryta och en köttgryta.
Hunden var som ett plåster på mig när jag stod vid spisen.
 
Efter att allt var kokat, blandat och mixat så fick lillfisen smaka.
Efter att ha gjort så stora kok som jag gjorde kan jag säga att jag satt på nålar i hopp om att det smakade bra.
Liiiite surt om jag skulle behöva slänga allt efter en del slit.
Så gissa om jag blev glad när hon glatt gluffsade i sig allt jag gav henne för att smaka =)
 
Imorgon är det då bara fruktpuren som skall göras på nytt då sista ransonen kommer ta slut imorgon.
Hon äääälskar verkligen frukt. Nice =) 
 
När det sedan blev lite svalare så kom jag på den briljanta iden. Vi tar med oss doggedogelito och beger oss ner till havet så han får svalka sig.
Myyycket bra ide. För jag var ju totalt ensam om den ;)
Det var ingen längre stund vi befann oss där. För det var liksom inte bara slammet som var hund framme på plats...
 
Så vi begav oss för att plocka fläder. Årets första omgång av flädersaft är nu gjord och min rygg känns som att den ska gå av på mitten efter allt stående i köket.
Tips på att stärka ryggen önskas!
Är så sugen på att prova träna yoga, så har någon något bra tips om VAR så hojta.
 
Nu är jag välförtjänt att få lägga denna kropp i min goa säng.
Så natti!
 
 
En glad nybadad lillfis efter denna svettiga dag <3
 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2014-06-11 09:52:08

Yoga finns i företagsbyn i Båstad, nära och bra! Jag var där på mamma bebis yoga, jättebra! Finns även yoga i Ängelholm!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela