jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ont i hjärtat

Publicerad 2014-06-21 23:47:37 i Allmänt

Midsommar är snart över.
En första midsommar med vår dotter, vår lilla solstråle.
Fick egen krans och allt.
Lilla sockertopp!
 
 
Idag var hela familjen helt slö. Myran har sovit en stor del av förmiddagen på pappas mage som var slöast av oss alla efter gårdagen ;) 
Idag fick jag även uppleva det värsta som går att uppleva när man väl fått barn. (finns klart värre, men det värsta jag fått vara med om än så länge....)

Efter att varit och hälsat på hos ett par vänner, fikat och snackat loss så somnade klart lilla myrsloken i bilen på vägen hem. Som vanligt så lät jag henne sova vidare i bilen annars vaknar hon när jag tar ut skyddet. Jag satte in babyvakten som jag brukar MEN tankspridd som jag var så glömde jag starta den...

Kom in i huset startade den som står här inne och vi började värma upp mat för att äta.
O reagerade på att hon sov så länge (brukar ju bara vara ngn power nap i bilen) och går ut för att kolla så att vakten verkligen fungerar. In kommer han springandes med en hysterisk liten myra. Herre jesus vad det skar i mitt hjärta. Tårarna rann vill jag lova. Ja på både mig och myran.
Det tog lång tid att få henne att sluta gråta. Stackarn trodde väl att vi övergett henne.
Denna ledsna känsla och skam jag känner sitter fortfarande rotad i min själ. 
Ville knappt lägga henne i hennes säng för natten. Vill bara hålla om henne.
 
Det är otroligt vilken stark kärlek man känner för sitt barn.
Och genom detta kan jag verkligen inte förstå hur det kan finnas föräldrar som plågar och misshandlar sina barn. HUR är det ens möjligt?

Jag lovar dyrt och heligt att jag ALDRIG kommer glömma starta vakten någonsin igen.
Detta kommer sitta rotat i min själ länge...
 
Barn.... Det är sann kärlek det <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela