jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Stunder av njutning

Publicerad 2014-06-16 13:11:03 i Allmänt

Det finns inget mysigare än när myran ligger och pratar för fullt. Alla små gulliga ljud som kommer fram. Hennes goa glada leende och de små varma händerna som ska klappa och känna på allt.
En underbar dotter har vi fått och jag älskar henne så oerhört mycket att det gör ont.

Igår fixade vi till rabatten med jordfräs och plantering. Det börjar ta sig här och jag längtar tills det gått en tid så allt börjar växa samman och blir vackert och tätt.

Snigelmedel är snart kommen som jag beställt så snart får jag kanske ha mina grönsaker och blommor ifred :-)
Som tur är det varmt och torrt nu så det har minskat en aning. Eller så är det mitt snigelplockande som gett resultat. Oavsett så gillas det att sniglarna har minskat!

Tiden går så fort och snart är det midsommar. Myran blir 7 mån på onsdag. Snart har ett år gått. Och jag undrar verkligen vart tiden försvann....
I juli ska jag även hoppa in och sommarvika på sommarsol i vejbystrand. Så vill ni bli vackra med hjälp av mig är det bara att boka tid :-) Ja jag gör ju även behandlingar hemma så ni behöver ju inte anpassa er till Sommarsol om ni inte vill ;-)

Imorgon är det besiktning igen. Spännande att se hur mkt hon växt. Efter det ska vi på marknad :-) Undrar om vi fyndar ngt i år :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela