jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Babysim

Publicerad 2014-03-03 20:41:54 i Allmänt

Förra veckan började myran och jag på babysim.
Åååh vad mysigt!
Hon gillar det verkligen och slappnar av bra i vattnet. När vi hade "flytövning" så upptäckte hon fläktarna i taket och fastnade med blicken där. Söta litta goseunge.
Sen att det tog tid att ta sig ut därifrån är ju en annan femma hehe.
Fattar inte hur snabba alla andra var bara, för jag märkte inte ens att de kom in i duschen eller ut från dem med de små. Det är lite pussel att få allt till att gå ihop med att duscha av myran och samtidigt duscha av mig med. Men man lär sig ngt nytt var dag här i livet!
 
I helgen har det varit mycket mys med henne från mormor, morfar, blivande fadder, mostrar och morbror.
Full rulle var dag och helgen flög iväg.
Ja den flög iväg lika fort som tiden hittills gjort med lilla underbaringen. Som vanligt - för fort.
 
Idag var jag på sjukhuset för att kolla hur det ligger till med mina cellförändringar och samtidigt kollade de hur jag läkt efter förlossningen. Allt såg mycket fint ut och det syntes inte ens att jag blivit sydd. Så jag antar jag har bra läkekött och barnmorskan gjorde ett bra jobb. Skönt =) 
 
Nu längtar jag tills det blir lite varmare och våren verkligen börjar komma.
Det har börjat klia i trädgårdsfingrarna ;)



Bästa barnvakten!

"Jag kan sitta själv! ;)"



Gott med händer!

 
Fotavtryck nu när man fyllt 3 mån!



Nybadad och mysig =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela