jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Surt sa räven...

Publicerad 2014-03-08 10:36:12 i Allmänt

Minns ni att jag slet som ett djur i slutet på okt början av nov?
Ja för att få ner lökarna i jorden som skulle bli fina vårblommor i år?
Jag kämpade som en gnu för att få ner lökarna till krokusarna, pärlhyacinet och scillers.
Inte en enda av de lökar har satt skott vad jag kan se.
Liiite surt må jag säga med tanke på hur mycket jag fick kämpa med den stora magen.
 
Dock ser jag i de andra rabatterna att vad jag vill minnas är påskliljor, är på väg upp.
Hoppas nu det var påskliljor då mitt gravidminne verkligen inte var på topp ;)

underbart vårväder idag!
Strax är det dags för favorit i repris.
Långrunda i Vejbystrand med sällskap =)
Me like!
Hoppas det inte är allt för mkt folk och hundar på rundan så Slammet kan få springa av sig.
 
Ha en underbar vårdag! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela