jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Oh my friiiiikin God!

Publicerad 2014-10-27 23:41:04 i Äntligen mamma

Den som säger att yoga inte är jobbigt.... Den har uppenbart aldrig provat! 
Jag har ont i hela kroppen just nu och detta efter yoga 2 dagar i rad. 
My God! Trodde inte att man kunde sträcka på kroppen så mycket som jag gjort dessa 2 dagar!!

Annars flyter livet på här hemma. Julia finns överallt och ingenstans. Hela tiden! 
Lilla skrutt 😙

O och jag har bokat en liten resa bara för oss på 3 nätter. Kommer bli spännande att ser hur det kommer att gå att lämna lillfisen i så många nätter. Samtidigt som jag ser framemot detta så pågår det ett litet uppror i magen av bara tanken. Första gg som hon inte kommer sova hemma utan att någon av oss är med...
Men ah så välbehövligt för oss två!

Och snart, SNART är det dags att äntligen få ta fram julpyntet igen 🎅🎄🎁
Vad jag ser framemot detta!! 

Ska i dagarna fota snäckan med julutstyrsel och fixa årets julkort.
Och så borde jag börja att planera hennes 1 års dag!  Hjälp! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela