jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Trevlig överraskning!

Publicerad 2014-10-19 23:26:43 i

Oj vet om ursäkt. Har inte uppdaterat här på ett tag.... sånt som händer när livet susar förbi! 
Det har varit full rulle här hemma. 
Ullared har fått sig ett besök där lillfis fick ny garderob i storlek 80.
Herre Jesus,  Hallå vad hon växer!!

Vi har simmat på för glatta livet där hon dyker som om hon aldrig gjort något annat.

Jag har haft fullt med trevliga möten med folk som vill joina mitt team.

Jag "yogar" så fort jag kan och jag älskar det.

Idag tittade vi på när kossorna skulle flyttas. Som sagt livet rullar på här hemma  <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela