jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Öppna förskolan

Publicerad 2014-09-04 21:36:20 i Allmänt

Premiär för mig och myran!
Detta var ju faktiskt lite kul!
Har inte gått tidigare då jag inte trivs att sätta min fot på nått ställe där jag inte känner någon och alla andra känner varandra. Men idag blev jag tillfrågad om jag ville följa med och det ville jag gärna.

Nu var vi i för sig bara 3 vuxna, 3 små töser och vi känner ju även varandra sen innan. Men nu har jag varit där och jag tyckte det var trevligt. Vem vet, jag kanske kommer nästa vecka igen! Tiden får utvisa och även min vanliga planering.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela