jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Snickerscheescake

Publicerad 2014-09-08 23:06:21 i Allmänt

OH my friiiiikin God!
Var glada över att jag inte lyckades spara bilden på mobilen. Det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på bilden.
Fel, det räcker att jag skrev namnet på miraklet. Gissa om det skall testas att göras i detta hem någon dag!

Imorgon kommer det finbesök hit 😙
Min moster dom bor i Polen är i Swe på besök hos mamma. Så imorgon kommer mamma, mammas bästa väninna från Polen och moster hit 💖

Jag har dagen till ära bakat en budapestrulle som vi ska fika på imorgon. Älskar budapestbakelser! Har dock aldrig gjort en tidigare själv, so it better be good! Lite trist annars då jag inte har något annat till fikan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela