jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Taggad till tänderna!

Publicerad 2014-09-10 14:31:42 i Allmänt

Wooop wooop!
Nu kör vi!

Som jag tidigare berättat så var jag ju på ett möte som var väldigt intressant för en vecka sen.
Idag tog jag nästa steg i denna riktning som skall leda mig till framgång i livet, och en ekonomi som jag aldrig behöver vara bekymrad över. (Massor med positivt tänkande!!)
 
I LOVE IT! 

Ikväll är det dags för lite utbildning och jag hoppar som en barnunge upp och ner och längtar tills att kl ska bli 20 så jag kan vara på plats och insupa allt jag kan ta del av. Men innan dess ska jag och myran mysa i det stora badet i Klippan. Det är ju onsdag! Babysim på schemat!

Det bubblar inom mig och det känns som jag har överskott på energi just nu.
Trevligt att känna det så.

"If it doesn´t make you smile - change it!"
 
För att vinna måste man våga, jag vågar. Frågan är, vågar du?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela