jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Träningsvärk deluxe

Publicerad 2014-09-25 00:09:50 i Allmänt

Jag har tagit tag i träningen på allvar.
Yoga 2 gg i v samt annan träning var dag i hemmet.
Gissa om jag tror att jag ska dö en smula nu?
Mina armar bär knappt något. Skulle jag mot förmodan sitta på golvet är det katastrof att ta mig upp.
Gör inte saken bättre att mitt knä är helt blåslaget efter fallet igår. Aaaaaaaaj!!!!! × 10

Annars rullar livet på. Har jobbat en del på Sommarsol och haft riktigt kul där. Har även arbetat med Next en hel del och förhoppningsvis bär det snart skörd! 😊
Precis som planerat. Och jag hoppas att fler vill joina mitt team! Ju fler desto roligare.

Livet med donnan flyter på. Hon har börjat ställa sig upp själv nu så nu är det ännu mer koll på henne. Snart går hon!!!
Vart är dem där handbromsen?!

Hon är så glad och underbart positiv. Jag hoppas att hon alltid kommer vara lika positiv i sitt liv. Att ingen kommer ta detta från henne. Då Kommer hon ha ett underbart liv fyllt med glädje.
Älskade lilla lillfisen 💖💞💗




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela