jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Typiskt...

Publicerad 2014-09-14 10:10:57 i Allmänt

Idag startar Nybörjarkursen i yogan. Som jag har längtat! Tror ni inte att jag börjar bli sjuk bara för det????

Vaknade idag med världens halsont. Vill bara gråta. Men detta ska inte stoppa mig.... Man pratat ju som tur inte så det är bara att masa sig dit! Fick idag ett mail som välkomnade oss som ska gå. Lagom liten grupp blir vi, bara 6 pers. I love it!

Sen är det valdag idag! Även om ni inte vet vad ni ska rösta på så rösta! Rösta blankt! Det är vår skyldighet. De som inte röstar ska inte gå å gnälla sen. Den saken är biff.

Önskar en trevlig söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela