jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Bäbisar, bäbisar, bäbisar!

Publicerad 2015-04-09 23:18:03 i

Jag blir helt sjuk när jag ser söta bebisar och fina gravidmagar. Saknar tiden som gravid (saknar inte övertiden och att jag knappt var rörlig) och jag saknar den mysiga tiden när myran låg på bröstet och bara mös.

Hon är en underbar dotter och jag älskar henne till månen och tillbaka. Vill inte missa en sekund med henne. Men fakta är och bara de som är mammor förstår nog vad jag menar, lukten av en liten, de små söta ljuden, det lilla knytet, sparkarna i magen...... det är något i hästväg speciellt. Och jag saknar det så mycket....

Idag har loppan och jag varit på besök hos farmor. Vi har varit och shoppat och hon har fått ett par supersöta sandaler och två klänningar. Jag har även unnat mig egentid genom en klippning och jag har nog genom detta funnit 2 nya vänner OCH en ny frisör!! Vio min frisör packa ihop och flytta till kärleken i DK, kvar stod jag med ett slitet hår och ingen frisör. Så i ca 2 års tid har jag nu gått oklippt. Gissa min glädje när jag nu har hittat min nya favorit frisör. Mitt hår tackar mig ödmjukt... och jag känner mig lite snyggare än jag gjort på ett tag. Olof har även godkänt och tycker det är snyggt. 
 
Så vill ni få håret klippt så klipp er hos Dorota!
Blir förvånad om ni inte blir nöjda.

Imorgon är det fredag igen.v Vart tog denna vecka vägen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela