jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Det finns hopp om det

Publicerad 2015-04-21 22:44:37 i Allmänt

Jag saknar min mobil, jag känner mig halv. Samtidigt är det skönt att inte vara tillgänglig dygnet runt.
Det jobbiga är att jag saknar kaeran på mobilen.
Och att folk inte kannå mig riktigt då jag inte springer och kollar på laptopen 24/7.
Hemtelefonen lever sitt egna liv den med så den är inget att räkna med.

Men, vi har det bra, och jag tar mig en minisemester när luren är borta.
Som det ser ut så kommer det att gå på garantin, vilket jag tackar ödmjukast för.
Jag är inte intresserad av att lägga pengar på sådana onödiga utgifter. Finns andra hål att stoppa slantarna i ;)

Imorgon är det dags för omläggning nr 2 på loppans lilla hand.
Hon bryr dig verkligen inte för 5 öre om att handen är skadad och lever livet fullt ut trots att hon har en boxningshandske till hand just nu. Det läker fint och förhoppningsvis så kommer det att fortsätta så hela läkningsprocessen, tjohoo!

Mitt lilla vårprojekt kökssoffa har i dagarna blivit målad och är snart redo för att planteras i. SOM jag längtar!
Jag har suttit och googlat blommor till altanen som även den börjar lida mot klar.
Gräset har fått sig en uppfräshning i form av mossriving x2. Så det bli dags att göda den i veckan och hoppas på en fin grön gräsmatta i år. Utan mossa.

Nya trevliga möten inbokade och jag ser en ljus framtid framför mig. 
Det är så det ska va´ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela