jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Morgonstund har guld i mun...

Publicerad 2015-04-27 07:56:03 i

....eller?

Jag hade dagen så bra planerad. Och ja jag skulle gå upp tidigt. Men att bli väckt redan vid 6.30 ca 45 min innan kl skulle ringt... det är en plåga!

Jag sitter nu och känner mig som en zombie. 
Om jag hade druckit kaffe så hade denna morgonen varit en morgon där tom kaffet hade behövt kaffe.

I think you got The picture.

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-04-27 09:52:49

Haha garvar ihjäl mig! Kaffet hade behövt kaffe 😂

Svar: Då förstår du hur illa det är 😉
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela