jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ändringar

Publicerad 2015-08-25 15:15:09 i

Från att vi hade 2 v kvar är det ist bara 1 v kvar till inskolningen. Hade lite planer för nästa v som genom detta sprack, men men. 
Efter dagens utbrott idag är jag samtidigt glad att det nästa v är dags.
Hoppas de får lite bukt på hennes topphumör. Som tur har hon börjat äta ordentligt igen.

Då börjar nedräkningen då...

Hey ho, Hey ho...

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-08-25 15:54:14

Varför detta?

Svar: De ringde idag och frågade om vi kunde börja tidigare då de hade annars 2 som skolades in samtidigt. Men bara om det gick bra för oss. Så vi börjar försiktigt nästa v med först att de kommer hit på tis sen 1h om dagen tror jag det var. veckan efter utöka vi tiden.
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela