jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Första natten

Publicerad 2015-08-17 16:32:33 i

Igår kväll invigdes sängen...

Donnan börjar bli stor!!
Det gick ungefär som jag misstänkte. Hon kom tassande efter några minuter. Vi provade lägga igen och ett par minuter senare kom hon tassande igen. 3 sådana försök sen fick hon vara uppe. Vid 21.30-22.00 tog hon själv sin napp och nalle och tassade in och la dig i sängen. Wohooo!

Var lite annorlunda upplevelse att vakna Imorse av att höra 2 små fötter mot golvet istället för det vanliga -Maaaamma.....

Ska bli spännande att se hur denna vecka kommer fortlöpa. Spjälsängen får stå kvar här upp nån vecka innan vi bär ner den. Just in case...

Jag begriper inte bara vart eller när hon hann bli så stor?! Och snart förskola oxå. Mamma Mia....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela