jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

kickelikick

Publicerad 2015-08-14 07:27:21 i

Jag har sovit sen strax efter kl 22 igår. Hur kan jag då fortfarande vilja sova nu?

Skit blåst ute. Känner inte alls för att gå upp!

Igår kände Olof för första gången knoddas hur den rör sig ❤ han fick en megastort spark i handen. E det nu det börjar hända grejer?

Idag ska vi hämta hem loppans nya säng.
Jag är sjukt nyfiken hur nattningarna kommer gå nu efter vi byter säng.... jag ber till gudarna att de blir lika lätta.

Nä...  Om jag skulle gå upp och trycka i mig frukost och sen besiktiga bilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela