jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mer första gången och stolt mamma är jag!

Publicerad 2015-08-20 22:16:30 i

Ett inlägg som mest troligt inte intressant för er men är viktigt för mig att minnas. 

Jag är stolt som en tupp!!!
Potträningen är lagd på hyllan sen ett tag då hon inte visat ngt intresse och inget har hänt på länge.

Ikväll när vi skulle byta blöja så blev det stora protester och tårar och ett massa pekande på pottan. Vi satte ner henne för att se vad som skulle hända. Gissa min förvåning när det visar sig att hon glatt kissade och sedan klappa händer efter. Vi torka och tog upp för att sätta på blöjan men åter igen protester och pek på pottan. Så ner igen. Och nu kom nästan tårarna när det visade sig att hon inte var klar utan även skulle bajja. Jag har inte varit så stolt på länge!

Lilla loppan har fan i mig börjat bli stor!!! ❤

1 år 9 mån och 2 dagar tog det för denna första gång. Och lyckliga jag om det kommer upprepas med täta mellanrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela