jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Oh my...

Publicerad 2015-08-24 13:45:55 i

Jag behöver en stor dos energi, en spark i baken och en barnpassare. Finns detta på blocket tro?

2 v kvar sen är det dags för inskolningen. Samtidigt som jag inte vill så känner jag att jo, det är nu dags. Loppan behöver stimulansen och jag behöver faktiskt lite avlastning. Missförstå inte. O gör mkt, men på ngt sätt är det lättare för honom  att göra saker än för mig när vi båda är hemma. Varför är det så? 

Försöker påbörja div saker idag och inget blir klart pga av en viss liten loppa. Varför bor inte mina föräldrar i närheten? Varför bor jag så långt ifrån dem? Varför har vi inget staket än som underlättat lite? Varför, varför, varför är den ständiga frågan. Jag beundrar de som har flera barn och går hemma. Hur f-n lyckas de få saker gjorda? Är det jag som är bekväm och lat?

Frustrerande dag idag... 
Jag vet inte ens vad vi ska ha till middag ikväll. 
🔫 mig....


Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-08-24 17:32:49

Känner igen allt till 110%

Svar: Skönt att höra att man inte är ensam 😄
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela