jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Slöfock är visst ingen slöfock

Publicerad 2015-08-07 23:13:11 i

Jag kallar knoddas för slöfock. Detta för att jag knappt känner rörelser om jag jämför med loppan. Idag fick jag äta upp det på UL. Det är tydligen allt annat än en slöfock bara att jag ännu inte känner det.

Sammabeta? Vad e det och varför? 
Barnmorskan fick kämpa för att få se de hon ville se. Och jag fick rulla från sida till sida för att få knodden till att samarbeta. Vilket inte hjälpte. Var nära att vi fick boka en ny tid (vilket jag gärna hade gjort) men långt om länge så fick hon tillslut se vad hon ville se.

Och vi fick en suddig bild med oss hem för det var allt vad den bjöd oss på.... skysst unge!!!

Nu blir det en dryg väntan tills det är dags att få lyssna på hjärtat. Tydligen var det vanligt att omföderskor blir bokade mer sällan än första gångs. Snyft.

Vi har idag beställt en växasäng till loppan och nu ska jag bara hitta en bra madrass till sängen med. (Tips någon?) Var även nära att vi fick en ny säng med. Men det är bara en tidsfråga om när det sker. Längtar redan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela