jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

2 sjuklingar....

Publicerad 2015-12-05 09:24:28 i Äntligen mamma

.....Under samma tak.

Loppan åkte på feber igår. Inte lite heller. Trots Alvedon toppade vi 38.9 på tempen. 
Hon har varit skållhet hela natten och mycket " aj, aj, aj". Jag gissar att hon ärvt min feberkänslighet då jag själv får ont i precis hela kroppen inkl huden när jag har feber.

Nu ligger hon helt utslagen fortfarande i vår säng. Tycker så synd om henne.
Jag hoppas verkligen att det bara är en 24h fas och att det går över idag. Och jag hoppas ännu mer att detta inte är ett nytt virus/bakterietrams som nått vårt hem som JAG åker på!

Har fått höra att det går lite vattenkoppor. Hennes kusin har ev blivit smittad av det. Jag hoppas verkligen att de inte fick med sig smittan sist vi sågs så loppan snappat upp det och nu åker på det.

Det e så jäkla fel tillfälle med tanke på att det är i slutet på graviditeten! Hon får gärna vänta med att få detta skit till efter sommaren när knodden är runt 6 månader. Inte nu. Inte NU!
Jag hoppas verkligen att det inte är koppor....
Men det återstår att se inom ett par dagar. Det börjar med feber och förkylning tydligen enligt vad jag läste mig till igår.

Jahapp.... 
Sjuk mamma, sjuk dotter, pappa iväg, skitväder ute, pigg hund. Vad ska vi hitta på idag tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela