jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

95 %

Publicerad 2015-12-22 12:48:53 i Graviditet


Frågan är.... ska jag ta med BB väskan och loppans väska till jul? 
Eller ska vi chansa och dra utan?

Så enkelt det hade varit om man verkligen vetat att det datumet sker det.

Jag vill inte ha en julbebis. Inte en på min födelsedag heller. Inte på nyår heller.
Men sådant får jag inte bestämma. Den enda gången i livet som jag inte får vara med och bestämma något viktigt gällande mitt barn.

Idag har jag slagit in sista julklapparna. Nu ska bara allt lastas och sedan hamna i rätt händer.
Snart jul! 


Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-12-22 16:41:39

Jag hade BB väskan ute i bilen några veckor innan BF. Kändes som att den lika bra kunde ligga därute. Vi var iväg mycket över jul och nyår.

Svar: Ja det kan den i för sig göra. problemet är att jag vet inte vilken bil vi kommer ta in. Beror på när och hur snabbt allt går, om vi ska lämna loppan i äholm eller om ngn kommer hit och tar henne. och då behöver de bil och barnstol. Fasen vad jag önskar att mina föräldrar både var hemma och bodde närmare....
Daria D

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-12-22 22:28:01

Ja då är det klart svårare.
Vi hjälper gärna till med Julia om det behövs!

Svar: Tack snälla ❤
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela