jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Förvirrad

Publicerad 2015-12-18 20:32:00 i Graviditet

Jag hade inbillat mig att jag var i v 37. Det var jag visst inte utan v 38. Det drog inte igång inatt Tack och lov även om jag hade en molande värk till och från och jag har sovit som en kratta.
Idag har jag börjat läcka ordentligt upptäckte jag..

Handkirurgen då... ja då var jag 200 kr fattigare för att de skulle trycka på min hand i 1 min och berätta vad de sett efter sista ultraljudet på min hand. Efter förlossningen ska jag ringa för att få en tid för en magnetröntgen. Så kommer jag bli ännu mer fattig gällande handen. Den börjar bli dyr i "drift"!

Har idag köpt de sista julklapparna förutom 1. Jag behöver tips på en bra frisör!  

Köpte även en ny filt till knodden från newbie. Ville haft en beige och de var tyvärr slut. Så köpte en gammelrosa. Blir det en påg får den ligga med en mysig gosig rosa filt. Den är förbannat mysig. Är så jag hade kunnat ta den till mig själv. 

Imorgon ska jag tvätta den. Packa både BBväska och en till loppan. Sen e jag nog redo. Tror jag. Men jag börjar med handen på hjärtat få lite panikkänsla. Ogillar den känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela