jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tur jag är gravid!

Publicerad 2015-12-14 22:57:30 i Graviditet

Annars hade jag trott att jag hamnat i klimakteriet.
Svettas som en gris och det enda jag gör just nu är att sitta på en stol. Helt sjukt.
Får mig att minnas förlossningssvettningen...

Tycker jag har blivit sjukt stor de sista dagarna. Ska till BM imorgon så ska bli spännande att se hur mkt jag växt eller om det bara är inbillning.

I helgen har vi varit i Göteborg och firat min älskling. 
Det har varit allt från God mat, julmarknad på Liseberg med karuseller för loppan, shopping och parkeringsböter. Hade klarat oss rätt bra utan det sista. Satans nitiska e de. Vi var ca 10 min sena.....

Har annars tvättat upp kläderna till knodden. Tömt min byrå för att ge plats till kläderna. Nu sitter jag med problemet: vart fan ska jag lägga det som låg i byrån?

Jag har påbörjat att packa bbväskan. Babyskyddet hänger på tork och det sista till knodden håller på att tvättas upp.

Loppan går och lyssnar på min mage med jämna mellanrum. Drar upp min tröja och ropar glatt "beeebiiis". Så jäkla sött!

Annars har jag inte gjort så mkt. Försöker röja. Har målat 3 tavlor som jag fick beställning på. Typ Thats it....

Börjar tycka magen är i vägen.... men snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela