jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

v 37 är kommen

Publicerad 2015-12-10 10:55:21 i Graviditet

Igår gick vi in i v 37.
Sjukt vad tiden går fort. Nu kan den ju komma när som...
8.8 kg + än så länge. Vilken skillnad på vikt mot förra rundan....

Glömde lägga upp bilder förra v när det var foto dags. 
Så har idag för skojsskull satt ihop förra fotot med det sista och en jämförelse med loppan.
Foto v 36..

Loppan vs knodden

V 30 vs v 36. Lite har hänt....

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2015-12-10 11:13:33

Nu är det verkligen nära! Åh vad jag undrar vad det blir! Klart skillnad på dina magar med!

Svar: jaaaa 😊 jag har försökt med sparka en gg om du är tjej två för kille. Men får inget svar. Kanske inte är nått där inne 😂
Är så nyfiken nu!! Undrar även om det blir i år eller runt bf eller 11 över... Dessa väntande tider... 😍
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela