jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Vinnare!

Publicerad 2015-12-28 17:05:49 i

Fick idag veta att jag vunnit en adventslucka i en av alla kalendrar jag tävlat i under december.
En hemlig lucka så jag vet än inte vad jag vunnit... men en leksak till loppan är det. Det vet jag 😊

Kul med tävlingar! 
Har nog haft lite flyt i år...
Minns att jag vunnit biljetter till Ledin på Sofiero i somras. 
Martin Timells bok signerad av honom, en handbok i hemmabygge.
En tjock och go vinterjacka från reima för 1199 kr till loppan.
Ett par vinterskor till mig för 1099 kr.
Nu en leksak till loppan.
Lite småvinster på triss som jag eg inte räknar då det är mer "gratis lotter" och lite tidsfördriv.

Har jag vunnit ngt mer? Hmmm... Nåja, ett bra år har det uppenbart varit i tävlingar.
Tackar absolut inte nej till dessa vinster och hoppas på lika mkt om inte mer flyt nästa år.

Hade suttit fint med några hundratusen som vi kunnat lägga på ombyggnaden nästa år. Så får väl fortsätta skrapa triss och hålla drömmarna uppe vid liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela