jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Min egna lilla dröm...

Publicerad 2015-02-10 00:27:19 i

Snart går en av dem i uppfyllelse om allt går vägen.  Dvs att jag äntligen får öppna min lilla salong.

Jag brainstormar för fullt! Jag har ett hudvårdsmärke som jag vill arbeta med, men så har det bubblat upp ett annat märke som jag är fruktansvärt nyfiken på! Jag föll för deras massage som jag fick prova på uppe på branschmässan i sthlm förra året.
Skulle vilja testa en ansiktsbehandling med dem men det finns ingen salong här söder om Jönköping som arbetar med detta märke.

Jobbigt läge!

Om du hade fått bestämma vilka behandlingar du önskar på en salong. Vilka behandlingar hade du då velat ha?

Spånar även på namn.... förslag någon?

Och gällande Ngt helt annat... våren är snart här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela