jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Oh my God!

Publicerad 2015-02-01 16:25:01 i

Har varit på event med företaget i Göteborg. Och vilken dag!
Vi började med att strosa en sväng på avenyn mellan snöflingorna som föll. Vidare bort för att avnjuta en underbar megastor räkmacka på Heaven 23. Utsikten var magnifik över Göteborg och det var underbart gott med lite bubbel till.

Bra uppladdning inför de kommande föreläsningarna av vår ambassadör 
Annika Sjöö (vinnare av Let's Dance med Samuelsson 2009) och fantastiska ödmjuka Rolf Kipp som startade detta i Europa. Rolf är en av de rikaste och vilken människa! Som vi skrattade!

Kvällen avrundades på självaste Incontro med mer dricka och en mat som var något av det godaste jag ätit på lääänge! Herrejisses vilken dag/kväll jag/Vi haft.
Jag är så full med inspiration så det bubblar ut ur öronen på mig. Jag är så i rätt tid och de som kommer börja kommer verkligen få framgång.

Idag är en ny dag och jag och Sofia min underbara vän och sponsor är med i en paleo utmaning som drar igång igång.  Så kul!
Jag, Julia, Sam och älsklingen drog upp på åsen och pulsa i snön i 1 h 45 min.
Svetten rann av mig. De snöade så in in och bra flås! Sam fick leka av sig med en dalmatinertik och Julia fick åka ännu mer pulka!

Underbara helg!
Jag har fått mersmak av framgång och är taggad till tänderna! Nya mål är satta och jag ska ge järnet för att nå dem!

#annikasjöö #paleo #forever #rolfkipp #framgång 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela