jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Första gången...

Publicerad 2015-01-23 22:06:19 i

Hur många första gg har man i sitt liv eg?

Jag vet att vi är sena men Julia har fått göra sin första teckning. Detta hände för ett tag sen men jag har glömt att lägga upp detta foto...

I v när vi fick lite snö så åkte vi även pulka för första gg. Det var mer gräs än snö vi åkte på men lika glad var Julia för det.

Med stor glädje ser jag att det ska snöa imorgon. Tjohoo! Jag hoppas på massor av snö!

På sön ska hon återigen göra en första gg. Då ska hon på sin första bjudning på ett 1 års kalas! 

Lilla älskade loppan har verkligen blivit stor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela