jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

God fortsättning!

Publicerad 2015-01-01 17:53:17 i

Då ska jag lära mig att skriva 2015 nu...
Ytterligare ett år har gått. Vart tar åren vägen? 
Vad gör jag med tiden?

Jag minns knappt vad jag har gjort under det gångna året...

Julia har hunnit bli 1 år, lärt sig både krypa och gå. Hon snackar öronen av oss och är väldigt glad och positiv donna. Hon har hunnit få 14 tänder och även en fläskläpp. Sin första förkylning med feber fick hon i december och hon har sovit borta 3 gg, 2 gg hos morfar och 1 gg hos farmor. Hon äter gärna själv och hon och hunden lever i maskopi.

Jag har på 365 dagar istället för gå ner i vikt gått upp 3 kg..... *killing me softly* Har för första gg i mitt liv testat på yoga och jag blev kär. Yoga it is och yoga it will be. 

Jag är fortfarande mammaledig och jag älskar det. Planerar att inte behöva återgå till vanligt kneg på ett bra tag till. 

Har dragit igång med Forever som ger mig en slant på kontot den 15 var månad. Och planen är att jag ska kunna försörja oss med detta inom en snar tid. (Rom byggdes inte över en natt och det gör inte stor inkomst heller).

Jag har en massa annat i tankebanorna med gällande inkomst som jag hoppas kunna dra igång en del inom snar tid. Bla öppna upp min salong så jag kan börja göra det jag är bra på. 

Jag vill även utbilda mig vidare inom saker som ligger i mitt intresse. Så härligt med idéer och drömmar!

Jag har hoppat in under sommar/höst och jobbat lite på Sommarsol där jag fick träffa en del kunder sen förra året när jag var höggravid. Var mycket uppskattat från båda håll att ses igen  fick mycket positivt respons. Väldigt stärkande för mitt självförtroende.

Jag har även lagt rökningen på hyllan och enbart feströkt lite nu i dec. Är stolt över mig själv att jag lyckades.

För första gg i mitt liv har jag fått uppleva julmarknad i Lübeck med älsklingen. Jag älskade det.
Min älskling skämmer verkligen bort mig. Vilken prins till sambo jag har!

*************************************************

Nyårsafton firades hemma hos oss i år igen. Detta år slog vi på stort och bjöd in några vänner. 8 vuxna, 4 barn. Detta kunde jag aldrig tro för 3 år sen när jag firade mitt första nyår med O. Att vi 14/15 skulle sitta 4 par med vars ett barn. Magiskt! 

Jag vill önska alla en god fortsättning. 
Vi ses på ett eller annat sätt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela