jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Inspirerad till tänderna!

Publicerad 2015-01-11 23:22:21 i

Var idag på årets första kick off med Forever och team Next.
Dagen till ära hade vi självaste Diamond manager Kim Madsen som berättade lite tips och om sin livs historia. Herregud denna man! All cred till honom. Så mycket ödmjukhet och kärlek det finns i denna människa!

Jag satt där och lyssnade på helspänn och tanken slog mig sen efter att Kim, han är verkligen en person som om jag inte vetat, aldrig skulle ha trott att han är en miljonär.

Vilket liv han har haft! Så fantastiskt och glad jag är över att han om någon har lyckats som han gjort. Vilken inspiration!

Jag ska absolut följa hans fotspår och en dag inom snar framtid ska jag bli som han.
Det har jag absolut bestämt mig för.

Jag är lyckligt lottad som fick möjligheten att få se och lyssna på honom. 


Imorgon är det ny vecka och det bubblar åter i mig om att få sätta igång. Jag kommer börja veckan med en 2 h utbildning med självaste Maria Grins. Jippie! Vilken start!

Jag "längtar" tills detta år är över för att se vad jag kommer lyckas åstadkomma under dessa 12 månader som ligger framför mig. Men jag ska börja med Januari och februari. 2 små steg i taget. 

Nu är det natti. Om jag kommer lyckas somna med alla tankar som bubblar i huvudet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela