jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Augusti it is

Publicerad 2015-07-20 22:13:49 i

Fick idag äntligen tag i avdelningen för ultraljud. Och som tur var ett datum bokat. Hon kunde dock inte svära på att de hade skickat remissen till mig. 7/8 är det dags att träffa knoddas på skärmen igen. Samma vecka har jag remiss till ortopeden med min hand.

Lutar åt att det inte blir utomlands denna sommaren i och med detta. Attans bananer.
Jag suktar sjukt mycket efter God ungersk mat, trevliga uteserveringar, varm pöl att bada i, bikiniväder, billig shopping och den utländska atmosfären!

Nåja. Det finns som tur fler dagar och veckor här i livet. Och när man minst anar det så är man där, på resande fot.

Jag har tyvärr kommit i en period i livet där det mesta inte smakar gott. Jag lever till största del på mackor, för det går ner enligt knodden.  
Fisk fungerar inte alls, kyckling smakar sådär, kött fungerar men bara fungerar. Frukt, mackor och det onyttiga i form av godis (gärna lakrits) slinker ner utan problem.

Huja mej.

Än har jag inte gått upp ngt nämnvärt. 
Enligt vågen igår stod den på 1.5 kg +
Så det betyder att jag tom gått ner i vikt igen.

Vi får se vad denna resa kommer sluta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela