jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Irritation deluxe

Publicerad 2015-07-24 10:35:25 i

Idag är en sådan dag. Jag vaknade och var redan irriterad. Jag hade kunnat döda för en cigg just nu. Jag känner hur det bubblar inom mig. Hur hornen växer i pannan. Hur elak jag känner mig. Hur allt och alla stör mig. Hur jag skulle vilja ge hunden en fet jävla spark i baken för han slabbar och piper för att husse gick ut.
För att O har en megastort klädeshög på golvet sidan om sängen. För att loppan släpar ut allt och inte låter det vara uppställt ens i 5 min. För bagatellsaker som inte är värda att lägga energi på.

Men jag biter ihop. Jag samlar energi. Sorterar tvätt och slänger i maskinen. Inväntar tiden. Snart ska jag ut i skogen och plocka bär. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Och sen efter det så kommer jag smita igen. Hunden behöver mat. Tack 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela