jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

När inget passar...

Publicerad 2015-07-08 16:42:22 i

Gurka. Nej.
knäckebröd. Nej.
Kex. Nej.
Potatismos med lök och köttbullar. Nej.
Skinka. Ja.

Dessa små barn med egen vilja....

Jag blir större för var v som går. Har än bara gått upp 3 kg. Planerar att inte gå upp mkt mer än vad en graviditet väger denna runda. Trötthet finns fortfarande på schemat. Somna på soffan kl 20 igår, vaknade kl 1. Ut med hunden och pigg som en lärka efter det. Tur att jag inte skulle upp tidigt idag.

Vill göra flädersaft idag men är inte motiverad till att plocka fläder. Vilket Ilandsproblem! 

Gick idag in i v 15. Vart tog denna tid vägen? Nu är det inte lång tid kvar sen är hälften gånget. Galet...

Om jag känner mig gravid? Nej. Inte mer än tröttheten och att magen inte blir mindre. Ja sen har jag ju "rörelserna" i magen då som känns extra tydligt när jag går å lägger mig.
Inväntar min remiss för det ordinarie ultraljudet. Jag borde ha fått det nu då det bara är 3 v kvar, men de verkar ha fullt upp på avdelningen nu denna period.

Längtar tills vi får se pyret igen. 
Har fortfarande inga känningar i magen om tös eller påg. Spännande! 




Gott att doppa banan i aioli tydligen 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela