jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Sirap i systemet

Publicerad 2015-07-13 11:39:31 i

Jag trodde och hade för mig att tröttheten skulle minska när man klev in i andra trimestern. Det har inte hänt här än i varje fall...
Kan kanske bero på att jag slarvar med järntillskotten. Dags att bruka allvar kanske.

Loppan testar fortfarande gränserna och är stundtals omöjlig. Hennes skrik, den ljudnivån, den krossar trumhinnan känns det som.
Varifrån lär de sig detta?!?

Sista jobbdagen för O idag sen har vi semester i 4 v. Ska bli skönt med lite avlastning om dagarna. 
Jag är så sugen på att åka till Hestra och plocka svamp/blåbär/lingon. Helst redan förra veckan. Får se om jag får stillat mitt behov snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela