jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

v 18

Publicerad 2015-07-31 17:22:36 i

Snart halva tiden gången... vart tog denna tiden vägen?
Nästa v är det dags för nytt ultraljud. Ska bli kul att se parvlen igen.
Har fått dille på att ligga på magen när jag sover. Jag som annars inte gillar att ligga på mage? Skumt... Undrar om det inte är det undermedvetna som lägger sig i där. Jag vet hur jag saknade att kunna sträcka ut kroppen liggandes på magen när jag var som störst. Kanske därför jag ska envisas att ligga på magen nu?

Har fortfarande inga känningar alls om vad det kan vara. Har dock lagt märke till att jag denna gång inte har fått några kvisslor eller finnar. (Nice) Ska man lyssna på vad som sägs gällande detta så är det en pojk. Då flickor tar skönheten ur sin mor. Så spännande ska det bli.

Vågen stod i morse på 4 kg + och det ska inte gå upp mycket mer. Vet att denna vikt pendlar upp och ner hela tiden så ska bli spännande att se vad den står på när 20 v är gångna. 
Med loppan så var det över 8.5 kg vid samma tid. Men då vägde jag trots detta fortfarande 10 kg mindre än vad jag väger nu. Vad jag saknar storlek mindre.....

Tog i morse foto för skojs skull för att jämföra med samma v med loppan. Fotot till höger är från denna rundan (10 kg mer)


Jepp röven e större, magen med, så även brösten. Men frillan är den samma hahaha

Har idag en saftfixardag. Har gjort jordgubbssaft och är på gång att göra svartvinbärssaft och gelé nu.
Innan grenarna på busken knäcks!

Jag är dock fruktansvärt sugen på något, problemet är att jag vet inte vad.... jobbig situation.

Saknar Gotland lite. Där var varmare än hemma. Och faktiskt soligare med.... Sommaren, jag saknar dig! Är så sugen att boka resa men det satans staketet måste sättas med. Varför är jag inte miljonär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela