jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Arbeta för frihet eller för pengar?

Publicerad 2015-03-03 09:05:35 i

Valet för mig är enkelt. Jag väljer frihet, pengar följer med på den vägen. 
Jobba för pengar ger mig mer pengar men mindre fri tid.

Denna v har jag en del möten inbokade. Ser mkt framemot att se utvecklingen på dessa möten efteråt. Vilka kommer följa samma väg som mig? Vilka kommer inte att förstå hur bra detta är? Ja allt kommer visa sig efterhand. 

Jag är glad att jag valt den väg jag valt. 
Och jag hoppas ni är nöjda med era val här i livet. Man måste tänka på att det man gör idag kommer spegla sig om några år. Så situationen man sitter i idag är konsekvenser från vad man gjorde för val för ett par år sen.

Märkligt, det är inget man tänker på men det är just så det är. 

Önskar er alla en go dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela