jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Lagen om all jävlighet.

Publicerad 2015-03-11 08:55:01 i

När man sitter här och gör C9 och längtar efter att få tugga mat.... det är klart att man då inser hur mkt reklam det finns på tv gällande mat. Är det inte reklam är det matlagningsprogram, ngn gästkock i Ngt program eller tom att de steker pannkakor i barnprogram.

Är det konstigt att folk äter mkt när det är mkt av denna form av reklam/program?

Imorgon ska jag äntligen få tugga lite igen. Som jag längtar! Hunger är inget problem, är faktiskt inte så speciellt hungrig men saknar att tugga Ngt enormt.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela