jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Light as a bird

Publicerad 2015-03-12 08:53:07 i

Kanske inte riktigt sant men känner mig oförskämt fräsch och lätt i kroppen efter 2 dagar. Idag stod vågen på -1.8 kg.
När jag gjorde Ledins detox så tappa jag enbart 1 kg på 10 dagar. Och det var vad jag gick upp direkt igen. Så ja jag är extremt nöjd! 

Igår när jag träna yoga så kände jag för första gg att jag var lätt i kroppen trots x antal kg som skulle förflyttas på mattan. Whoop!  I think this is really working! Och idag blir det även riktig mat på menyn som jag får tugga! Fantastiskt! 

Lilla loppan är superduper förkyld. Hade hon inte varit ett barn hade jag kunnat tro att hon druckit whiskey. Detta resulterar i mindre roliga nätter just nu när hon vaknar mitt i natten och inget passar. Frustrerande. Men jag biter ihop och är tacksam för att detta enbart händer när hon är dålig. Jag lider verkligen med alla sömnlösa föräldrar! All styrka och kärlek till er!

Jaha då var det slutet på veckan och åter igen en fabulous dag i sikte med underbara sol!
Ska boka upp lite nya möten är det tänkt så jag når mitt första delmål. 

Ha en underbar dag i detta fantastiska väder för det tänker vi ha 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela