jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Retliga hosta!

Publicerad 2015-03-20 08:02:54 i

Idag kommer jag att vara mör när kvällen kommer. Julia börja hosta hysteriskt strax innan kl 5 i natt och kunde inte somna om efter det.
Blääää! Tur att O går upp vid den tiden så han kunde ta hand om ligister,  men det betyder ju inte att jag fick vara ostörd. 

Dessa stunder tackar jag gudarna för detta är tillfällheter att hon går upp så tidigt. Jag hade varit en levande zombie om jag hade behövt vara uppe så tidigt var dag.

Så med detta vill jag bara skriva; ni mammor som har dessa mornar, ni mammor som kämpar på kvällen och nätter för att få era hjärtan att somna. Ni är hjältar i mina ögon. All cred till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela