jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Snart i mål

Publicerad 2015-03-16 11:59:12 i Allmänt

Fantastiskt hur länge 9 dagar kan kännas.
Men jag borde veta bättre med tanke på hur länge 9 månader + kändes.
Man glömmer snabbt! ;)
Vad jag syftar på med 9 dagar är ju naturligtvis C9 som jag kör.
Det är bara 2 dagar kvar efter idag, men det känns som en hel evighet.

Jag känner mig mycket lättare i kroppen och ja det har försvunnit några cm här och där och även vågen visar mindre. HURRA! Framförallt hurra för den lätta känslan jag har i kroppen!
Detta är verkligen något jag kan rekomendera till andra.

Varför jag då önskar att dessa 9 dagar är över är kort och gott för att jag är trött på smaken av shakesen!
haha
Vilket i-landsproblem!! ;)

Våren är onekligen på gång och jag har varit både duktig och flitig med mina promenader, men idag bläää.
Det är vamt ute (tack och lov) men det blåser ju för guds skull orkanstyrka. Känns det som.
Detta i kombination av att jag verkligen hatar blåst gör att jag drar mig för att ta min runda.
I hate it! Jag vill ut och gå, men denna vind den söker mig hela vägen in i benmärgen. Tack och lov är det Yoga ikväll, så jag får ändå träning. Men hunden behöver komma ut trots blåsten. Ingen win win situation här inte.

Vårt altanbygge är i full gång. Jorden och gräset är bortgrävt, älsklingen har satt ner de 5 första plintarna och jag längtar till att få "inreda" den. Jag har många tankar och planer på rabatterna runt om, växterna osv.
Och det bara kliar i fingrarna för att få sätta igång. Men så kommer den jädrans blåsten in i bilden. VARFÖR måste det blåsa? Det är ju vår inte höst!
Den enda nackdelen med vackra bjärehalvön. I hate it!

Har en del andra rabatter jag börjat vårstäda och vill börja plantera mer och mer och mer i. De ska vara fyllda med blommor av olika sorter som avlöper varandra under årets gång. Det ska vara full blom från vår till höst och minimalt med ogräs. Oooola la vilka drömmar och planer jag har.
Bara pengarna som ska rulla in på kontot med så de kan rulla ut igen.
Staket är med på inköpslistan då loppan är mer och mer aktiv och jag vill INTE att hon ska ramla ner i bäcken eller bli överkörd för att jag vände huvdet i 2 min för att rota i rabatterna, ropa in hunden eller gud vet vad.

Så har ni tips på billigt staket och VART man kan fynda, då vet ni vem ni ska kontakta!

IIiiihhhaaa!
Nu fortsätter vi resten av dagen. Under tiden.. Ha en strålande dag och vecka. Det är ju trots allt måndag hela dagen idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela